Annuleren en Retourneren

Kan ik een bestelling wijzigen?

Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen kan dit telefonisch, mits uw order nog niet in productie is genomen. Zijn de bestanden niet correct of is het formaat niet juist? Neem dan direct contact op met onze klantenservice , dan kunnen zij kijken of dit nog aangepast kan worden. De webshop is volledig geautomatiseerd, dus wijzigingen in de order zelf kunnen niet doorgevoerd worden. Echter is het wel mogelijk om wijzigingen in het bestand door te geven.

 

Wat moet ik doen als het verkeerde product is geleverd?

U kunt dit binnen 24 uur tijdens kantooruren melden bij onze klantenservice, waarna wij een passende oplossing zullen bieden. Wij verzoeken u het product niet te gebruiken, te wassen of te dragen.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor al je aankopen in standaard producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je jouw producten vrijblijvend retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Maar let wel op. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt en kunnen wij niet meer doorverkopen. Mocht er iets mis zijn met uw product, dan helpen wij u natuurlijk om dit direct op te lossen. 


Service
 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Info@eclectix.nl staat voor kwaliteit. Wij besteden dan ook de grootste zorg aan uw orders. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een product of de bedrukking, laat dit dan zo spoedig mogelijk (binnen 5 dagen na ontvangst) weten via info@eclectix.nl. Graag vragen wij u altijd foto's mee te sturen, zodat wij uw klacht direct in behandeling kunnen nemen.